FAQS

FAQs | Najczęściej zadawane pytania

Czy muszę założyć konto w sklepie, aby złożyć zamówienie?

Założenie konta nie jest wymagane. Zarejestrowani użytkownicy posiadają jednak możliwość dostępu do historii swoich zamówień.

Jak założyć konto w sklepie?

Konto w sklepie można założyć poprzez podstronę Załóż konto.

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo?

Nic nie stoi na przeszkodzie, prosimy wtedy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Jednak najwygodniejszą opcją jest złożenie zamówienia poprzez sklep internetowy.

Czy żywność liofilizowana posiada w sobie chemię i konserwanty?

Produkty nie posiadają sztucznych dodatków, barwników ani konserwantów.

Jak sprawdzić status zamówienia?

Wystarczy kliknąć link ‘zobacz zamówienie’ otrzymany w e-mailowym potwierdzeniu zamówienia. Potwierdzenie zamówienia przychodzi na e-mail niezwłocznie i jest automatycznie generowane. W razie wątpliwości zapraszamy do kontaktu przez formularz kontaktowy, mailowo: sklep@suchaszama.pl, można też zadzwonić pod numer: 732-564-231.

Gdzie sprawdzić historię zamówień?

Historię zamówień można sprawdzić po zalogowaniu się do swojego konta użytkownika pod zakładką Zamówienia.

 Ile czasu zajmuje przygotowanie posiłku?

Przygotowanie posiłku nie zajmuje długo. Wystarczy, że wlejesz odpowiednią ilość gorącej wody bezpośrednio do opakowania, zamieszasz zawartość, odczekasz kilka minut i gotowe.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Zamówienia po opłacaniu są realizowane w ciągu 1-2 dni roboczych.

Jakie są dostępne formy dostawy?

  • Paczkomat InPost
  • Kurier InPost
  • Kurier DHL
  • Kurier DPD

Jakie są dostępne formy płatności?

  • Visa
  • Visa Electron
  • Mastercard
  • MasterCard Electronic Maestro
  • BLIK
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Szybki przelew online
  • Przelew tradycyjny

Czy jest możliwy zwrot zamówienia?

Klient sklepu ma możliwość zwrotu towaru (odstąpienia od umowy) w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Warunkiem odstąpienia od umowy jest niezwłocznie powiadomienie o tym sklepu drogą mailową. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Wraz z oświadczeniem należy przesłać towar, który będzie nieużywany i zapakowany tak, jak Klient go otrzymał. Więcej informacji na zwrotu zamówienia, znajduje się w zakładce ,,Regulamin sklepu”.

Jak mogę skontaktować się ze sklepem?

Zapraszamy do kontaktu poprzez e-mail: kontakt@suchaszama.pl oraz pod numerem telefonu 732-564-231.

    Nie znalazłeś odpowiedzi? Napisz do nas!

    W przypadku, gdy nie znalazłeś interesującej Cię odpowiedzi w przedstawionych pytaniach i odpowiedziach to zgłoś się do nas i odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

    Administratorem Twoich danych osobowych podanych w formularzu jest firma Damian Kasyan - Prime Intelligence. Dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na przesłaną wiadomość. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.