FAQS
FAQs | Najczęściej zadawane pytania
Czy muszę założyć konto w sklepie, aby złożyć zamówienie?
Założenie konta nie jest wymagane. Zarejestrowani użytkownicy posiadają jednak możliwość dostępu do historii swoich zamówień.
Jak założyć konto w sklepie?
Konto w sklepie można założyć poprzez podstronę Moje konto – Rejestracja.
Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo?
Nic nie stoi na przeszkodzie, prosimy wtedy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Jednak najwygodniejszą opcją jest złożenie zamówienia poprzez sklep internetowy.
Jak sprawdzić status zamówienia?
Wystarczy kliknąć link ‘zobacz zamówienie’ otrzymany w e-mailowym potwierdzeniu zamówienia. Potwierdzenie zamówienia przychodzi na e-mail niezwłocznie i jest automatycznie generowane. W razie wątpliwości zapraszamy do kontaktu przez formularz kontaktowy, mailowo: kontakt@suchaszama.pl. Można też zadzwonić pod numer: 732-564-231.
Gdzie sprawdzić historię zamówień?
Historię zamówień można sprawdzić po zalogowaniu się do swojego konta użytkownika pod zakładką Zamówienia.
Czy żywność liofilizowana posiada w sobie chemię i konserwanty?
Produkty nie posiadają sztucznych dodatków, barwników ani konserwantów.
Jaki jest termin przydatności do spożycia?
Produkty żywności liofilizowanej charakteryzują się długim terminem przydatności do spożycia, sięgającym kilku lat.
Ile czasu zajmuje przygotowanie posiłku?
Przygotowanie posiłku nie zajmuje długo. Wystarczy, że wlejesz odpowiednią ilość gorącej wody bezpośrednio do opakowania, zamieszasz zawartość, odczekasz kilka minut i gotowe.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Zamówienia po opłacaniu są realizowane w ciągu 1-2 dni roboczych.
Jakie są dostępne formy dostawy?
- Paczkomat InPost
- Kurier InPost
- Kurier DPD
Jakie są dostępne formy płatności?
- Blik
- Visa
- Mastercard
- Szybki przelew online
- Przelew tradycyjny
Czy jest możliwy zwrot zamówienia?
Klient sklepu ma możliwość zwrotu towaru (odstąpienia od umowy) w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Warunkiem odstąpienia od umowy jest niezwłocznie powiadomienie o tym sklepu drogą mailową. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Wraz z oświadczeniem należy przesłać towar, który będzie nieużywany i zapakowany tak, jak Klient go otrzymał. Więcej informacji na zwrotu zamówienia, znajduje się w zakładce ,,Regulamin sklepu”.
Jak mogę skontaktować się ze sklepem?
Zapraszamy do kontaktu poprzez e-mail: kontakt@suchaszama.pl oraz pod numerem telefonu 732-564-231.